Crazy Fish соревнования

Чуваки, всьо чотко! Як ми їхали на Чемпіонат Івано-Франківської області з ловлі хижої риби з берега

То були наші перші змагання в сезоні 2015. І перші змагання таким складом команди «Crazy Fish Тернопіль». Наче і непогано вони нам дались. Та про все по черзі.

Ще в суботу вранці я ловив добротних окунів і щучок по 300-500 грам, а ввечері вже був готовий їхати до Джуркова, де обіцяли неймовірний кльов не самого найменшого окуня на Чемпіонаті Івано-Франківської області по ловлі хижої риби з берега. Тому комплект був зібраний відповідний, приманки і оснастки також підбирались в відповідності до звітів людей з тих місць.

Спати не лягав, бо мав якусь внутрішню тривогу, що можу проспати виїзд. А виїжджали ми зі Східного масиву Тернополя (бляха-муха, щойно подумав, що вся наша команда там живе) приблизно в 2 ночі. По дорозі забрали чувака з Хмельницького на нашому вокзалі, заїхали за ще одним членом екіпажу – Андрієм і рвонули на Коломию.

На Тернопільщині дорога нас засмучувала ямами, але коли ми переїхали страшного стану міст, який, до речі знаходиться також на балансі Івано-Франківської області, то прозріли від стану доріг на Франківщині. Ужос! Але то таке; лірика.

В славному місті Городенка зустріли наших колег: команду “Minnow Pro” та команду “Favorite Захід”. Таким складом на трьох всюдиходах, а по іншому автомобілі, які проходять такі дороги, не назвеш, ми погнали в сторону ставка. Блукали-блукали, але врешті знайшли місце збору звихнутих людей.

Пройшли жеребкування, привітались з старими знайомими, а дехто навіть 100 грам встиг кинути, склали спінінги та й пішли шикуватись. Я в зони йшов з одним Tict Ice Cube 69f, як і Ігор, а Віталік хапнув з собою на всякий пожарний ще й Abu Garcia Diplomat Boron в пару до кубіка.

Рыболовный спорт

І тут на шикуванні пішли організаційні питання. То можна, то не можна. Ну все, як завжди. Вирішили, що в банках тримати рибу заборонено, а рибу підіймати тільки спінінгом або в підсак заводити. І саме підіймати, а не волочити. Тому мені з трофеєм було б не солодко боротись. Але його й не було.

Розходимось по зонах і чекаємо на старт. Чекаємо. Ще чекаємо. Передрімали. Чекаємо. І тут Юра на кінець запустив ракету, яка досить гучно бабахнула. Почали!

І раптом я зрозумів, що сьогодні буде «сосалово». Я очікував кльову приблизно такого, як в минулому році на їх же чемпіонаті. А тоді клювало першу годину безбожно. А тут покльовки відсутні. Лиш карасі труться в ногах в очереті. Такі кавалки проскакували, шо фест!

Коли я впіймав першу рибку, а було то не раніше, як через 10хв після старту, я впевнився в «сосалові» ще більше. То був окунь в районі 10-15 грам. Всьо, руки в мене опустились. Я такого не сподівався і не був готовий до подібного повороту подій. Але в спорті треба бути готовим до всього і пристосовуватись до умов. Адже вони для всіх рівні. Хоча…

Першу годину з горем пополам відловився. Риби в людей негусто, але з деяких секторів приносили достойну вагу. Заходимо в другу годину і я починаю дико тупити. Ніби і риба ловиться, хоч не часто, а я шукаю «фіранки в дупі». Починаю бігати по секторах і шукати активного окуня. Але його ж, блін, активного нині нема! Лоханувся, ніц не поробиш. Щось там на зважування приніс, але не фест.

В третій годині був апогей моєї тупості. Побачив, що ловлять на хвостик від Cruel Leech і поставив собі його. Покльовки були, але засікти ніяк не міг. Трохи не ту я проводку робив для того черв’яка. Лише в кінці я поставив назад твістер – мою приманку №1. Змінив стиль проводки на агресивний і почав підловлювати рибу. Але було запізно. В зоні я 12-й. Старт – «пЕсня».

Другий тур був в зоні в Сєрьожки. От там хоч потриндіти було з ким. В першому старті я вибрав явно не самий крутий сектор, але від 0 там відійшов досить скоро. Помучився по ближніх секторах – так і година пройшла. Приходжу важитись. Курва! Чувак зі Стрия приніс окуняру в районі 450 грам. Суши, Вася, весла. З моїм то щастям бонус мені не світить. Але з дистанції нема чого сходити.

Друга година, стартую другим. Ну пройдись до кінця зони, де мужики п’ють по 100 грам і карася ловлять та й глянь в воду. Нє! Став посередині. Хоча я там відловився досить пристойно за годину, крайній сектор я все ж не переплюнув.

Перед третім етапом йшов досить достойно. Підловлював мінімально рибку на протязі останньої години і все ж на 5 хв в кінці попав в крайній сектор. Там був кущ трави і риба його трималась. Але часу в мене вже не було. Отже, я 5-й в зоні.

Потім був обід – святая святих всіх змагань. По класиці жанру всі наминали вареники з сметаною. Старшим спортсменам сметани давали мало, молодим – багато. Я сам певно півлітра пальнув. Не будемо розвивати тему обіду, бо жерти хочу дико.

В третій тур я виходив з деякою інформацією від чуваків з команди. Дякую Віталіку, що порадив сектора. Одному я підловився непогано на старті, а в іншому стояв хлопака, який зірвав бонуса. Курва, я знов не до кінця вгадав. Ну але то таке.

Довго третій тур також нема сенсу описувати. Це тур, де риби практично вже нема і треба ловити мегапасивну рибу. А вона там такою була весь день. І з такою рибкою я в зоні став 8-м.

Зібрались ми біля машини. Чесно скажу, зовсім нерадісні, втомлені, червоні від сонця, як раки. Обговорювали змагання загалом та робили висновки. Печаль печальна. Але попереду було ще шикування і нагородження переможців, куди ми й пішли.

В особистому заліку я не попав в 20-ку. А що можна було очікувати з такими виступами в турах? Ігорко 19-й, Віталік 5-й. Чуваки затащили, не то що я. Ну але то таке.

1 місце – Качур Дмитро. Моцно хлопець виступив. Вперше на змаганнях і зразу золотий дубль, адже його команда «Minnow Pro» зайняла й перше місце в командному заліку. Молодці хлопці, але дуже швидко втікли зі ставка. Навіть не встигли кубка замочити.

Качур Дмитро

Minnow Pro

2 місце – Кобцев Дмитро. Не вперше на змаганнях і зразу срібний дубль, адже команда «Pro-Fish» стала другою в командному заліку. Молодці чуваки! Заслужили.

Кобцев Дмитро

Pro-Fish

3 місце – Стравінський Андрій. Молодець! Моцно! Щука витягнула його не кисло. Але там був варіант, що могли бали і зняти. Пожаліли чувака. Ну але то таке. Молодець.

Стравінський Андрій

А треті командою стали ми. Сам в шоці. Виграли в 4-го місця аж 0.5 бала. Сам собі зараз похлопав і пишу далі.

Crazy Fish Тернопіль

Щодо організації і змагань в цілому хочу написати декілька слів. Дякую за круту організацію! Вареники – окрема подяка. Єдине, що не поперло, середина зони С, де нереально було спуститись до води і треба було ловити з обривистого берега. Багато спонсорів – кльова штука. Та й взагалі всьо було шикарно.

Щодо риби. Буду надіятись, що нам просто не повезло з погодою і рибка тяжко відкликалась. Правда окунь ще бризкав молоком, варто було б пізніше провести тут змагання, коли від нереститься. То є моє таке побажання.

Далі була дорога додому кучерявими селами. Багато ми зайвих кілометрів накрутили. Навігатор – форева! Ну але то таке. Головне, що живі здорові порозбрідались по домівках в теплу люлю. Так що, чуваки: всьо чотко!

Висловлюю особисту подяку всім спонсорам змагань, компанії «Crazy Fish» за надані приманки (до речі, 90% моєї риби було зловлено на Angry Spin), Віталіку за ясність розуму та тверду руку в дорозі (там простіше було застрелитись, як їхати), Сергію Власнеку за «чотку фішку», Мішані Слівінському і хлопакам з «Minnow Pro» за бойових 100 грам (поки не навострив воко, не міг ловити), пацанам з Коломиї за то шо вони є (взагалі романтично сказав, нє?), Про-Фішам за фотки і за всьо хороше ну і всім всім всім кого не згадав за просто так.

До зустрічі на водоймах України! (Ви ж приїдете в неділю 3-го травня до нас на змагання? Правда?)
З повагою, Васька Білокінський (Команда «Crazy Fish Тернопіль»)

Оставьте комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Optionally add an image (JPEG only)

Следи за новостями

Подпишись на обновления в наших публикаций и получай уведомления об обновлении контента на свой E-mail